Det handler om storytelling. Og med storytelling hjælper jeg familieejede virksomheder og andre aktører med at skille sig ud på markedet gennem et moderne og progressivt image.
Det gør jeg ved at fremhæve det menneskelige og uventede gennem tegninger. Tegninger rammer hjernens sans for humor og velbefindende.
Mine originale portrætter, karikaturer og illustrationer dækker mange behov:
Jeg kombinerer BÅDE journalistik tæft OG prisvindende visuel kreativitet, når der efterspørges redskaber til at se nye sider af en sag på. Storytelling handler om virkeligheden og fællesskab.
Fra mine mange år som journalist og layouter ved Berlingske og Kristeligt Dagblad er jeg trænet i at researche og formidle emner inden for alle områder af livet … og den evne bruger jeg selvfølgelig, når jeg tegner. Pixibogen “Familien Wetche og græsmælksrevolutionen” om Thises produktion af græsmælk vinklet gennem historien om én af andelshaverne og mælkeleverandører er et perfekt eksempel på, hvad storytelling er og kan være.
Mit motto er: “Draw Attention and make people think!”, som et åbenhjertigt udgangspunkt for samtalen og samarbejdet.
Formålet med denne type udgivelse er at kunne fortælle om dét, der ikke nemt formidles på produktemballage eller i en kortvarig video på nettet.
Den tegnede fortælleform egner sig især til at fastholde og forædle erfaringer, der ellers har tendens til at opløses i hverdagens arbejdsrutiner.
Jeg vil meget gerne samarbejde med virksomheder eller organisationer, som har mod til at udfordre selvforståelsen … eller få et ydre blik på egne værdier og produkter.